Svi znaju za picu. Poreklom iz Napulja, to je tipično tradicionalno jelo grada na obroncima Vezuva, sinonim za kulinarsku umetnost svakog kuvara pice, njegov ponos i radost.


Vsi poznajo pico. Porejena je v Neaplju in je tipična tradicionalna jed tega mesta pod Vezuvom, sinonim kulinarične umetnosti vsakega picopeka, njegov ponos in veselje. V Via Toledou so vložili svoje srce, da oživijo tradicijo, okuse in vonje preteklosti v svojih izdelkih.
Avtomatizacija uporabniške izkušnje. Diskretne interakcije in animacije so integrirane z namenom navduševanja uporabnikov. Med procesom oblikovanja smo vključili veliko gibljivih elementov, da izboljšamo uporabniško izkušnjo.
Za celoten redizajn blagovne znamke Via Toledo Enopizzeria smo se osredotočili na kakovostno vsebino in njen način predstavitve. Naš cilj je bil ustvariti spletno prisotnost, ki je enostavna, a vrhunska.









Pristop, ki je osredotočen na uporabnika, je v zadnjih letih postal zelo razširjen. Enostavnost je v poslu vrlina in hkrati ena ključnih lastnosti dobrega vizualnega oblikovanja.
Projekt: Via Toledo Enopizzeria
Dela: Branding, spletna stran, animacije, spletna trgovina, grafično oblikovanje
Tehnologije: WordPress, HTML, CSS, JavaScript
Jeziki: angleščina, nemščina, italijanščina
Smo strateški partner in soustvarjalec blagovnih znamk naših strank. Uresničujemo inovativne in trajnostne premium digitalne rešitve, ki naredijo razliko v digitalno in izkušnje vodeni ekonomiji.