Izdelava spletnih trgovin – web shop

Spletna trgovina vam omogoča, da dosežete nove kupce in povečate prihodke ter dobiček vašega podjetja.

Premium spletna trgovina omogoča poslovanje brez fizične prodajalne in zmanjšuje stroške poslovanja. Spletno plačevanje omogoča povečanje prodaje 24 ur na dan, 7 dni v tednu, kar strankam nudi boljšo uporabniško izkušnjo in udobje – dostop do izdelkov kjerkoli in kadarkoli.

Poskrbimo za vse, kar potrebujete za spletno prodajo – od preprostih spletnih trgovin do zahtevnih e-commerce rešitev. Ne glede na to, ali želite prodajati le nekaj izbranih izdelkov ali celoten asortiman, pri nas dobite popolno rešitev.

Navade kupcev se hitro spreminjajo, zato je lastna spletna trgovina nujna za vse, ki želijo ostati konkurenčni. Dobra spletna trgovina lahko lokalno podjetje spremeni v veliko blagovno znamko – to je odlična priložnost za vsak posel, ki želi rasti. Če že poslujete po vsej Sloveniji, vam dobra e-commerce strategija lahko močno izboljša ROAS (Return on Advertising Spend – donosnost oglaševanja).

Ne glede na to, kaj prodajate – izdelke ali storitve – tukaj smo, da vam pomagamo prodati še več. Spletna prodaja je idealna priložnost za vse, ki želijo doseči širše, hitro rastoče tržišče.

Kaj je spletna trgovina?

Spletna trgovina (ali online shop) je vrsta spletne strani, ki uporabnikom omogoča, da si ogledajo, izberejo in kupijo izdelke ali storitve neposredno prek interneta. Podobno kot pri fizičnih trgovinah, spletna trgovina deluje kot prodajni kanal, le da poteka vse popolnoma spletno – kar pomeni, da lahko stranke opravijo nakup kjerkoli in kadarkoli.

Profesionalno zasnovana spletna trgovina izboljša poslovanje in omogoča učinkovito, prilagodljivo in pregledno prodajo izdelkov ali storitev na spletu. Ob pravilni strategiji in implementaciji, lahko prinese številne prednosti – tako za manjše podjetnike kot za velika podjetja.

Ne glede na to, ali gre za preprosto ali kompleksno spletno trgovino, ključno je, da je izdelava usklajena s potrebami ciljne publike in optimizirana za iskalnike, kot je Google – da vas stranke lažje najdejo.

Profesionalna spletna trgovina podjetjem omogoča širitev poslovanja, zmanjšanje stroškov, izboljšano uporabniško izkušnjo in večji prihodek. Ne glede na to, ali prodajate izdelke ali storitve, je spletna trgovina ključni korak pri digitalni preobrazbi in rasti vašega podjetja.

Zakaj je profesionalna spletna trgovina koristna?

Širitev trga

Profesionalna spletna trgovina omogoča prodajo na globalnem trgu. Kupci iz vseh koncev sveta lahko kupijo vaše izdelke ali storitve – ne glede na to, kje se fizično nahajate. Poleg tega lahko s pomočjo digitalnih marketinških orodij, kot so SEO (optimizacija za iskalnike), PPC (plačljivo oglaševanje), e-mail marketing in oglaševanje na družbenih omrežjih, ciljate točno določene segmente trga. Spletna trgovina vam odpira vrata do trgov, do katerih sicer ne bi imeli dostopa.

Povečanje vidnosti in prodaje

Spletna trgovina omogoča, da je vaše podjetje vedno dostopno globalnemu občinstvu. Ne glede na čas ali lokacijo lahko potencialne stranke kadarkoli (24 ur na dan, 7 dni v tednu) dostopajo do informacij o vaših izdelkih ali storitvah in opravijo nakup – brez omejitev, ki jih ima fizična trgovina. To povečuje vašo spletno prisotnost in prodajo ter vam omogoča, da dosežete širšo ciljno skupino kot pri klasičnih oblikah oglaševanja. Profesionalne spletne trgovine omogočajo podrobno predstavitev izdelkov z visokokakovostnimi fotografijami, videoposnetki, opisi ipd. To kupcem pomaga pri informirani odločitvi in poveča možnosti za uspešen nakup.

Profesionalna podoba

Profesionalno zasnovana in oblikovana spletna trgovina daje vašemu podjetju profesionalen videz in gradi zaupanje pri uporabnikih. Stranke in poslovni partnerji danes pričakujejo, da ima resno podjetje tudi spletno prisotnost – spletna stran je pogosto prvi vtis, ki ga pustite. Jasna predstavitev vaših izdelkov ali storitev na spletni strani dodatno potrjuje kredibilnost in resnost vašega poslovanja kot celote.

Avtomatizacija in učinkovitost

Profesionalne spletne trgovine omogočajo avtomatizacijo številnih poslovnih procesov, kot so vnos naročil, upravljanje zalog, izdajanje računov, obvestila o naročilih in dostavnih postopkih itd. Vse to prihrani čas in zmanjša možnost napak. Poleg tega lahko z uporabo analitičnih orodij (npr. Google Analytics) spremljate vedenje kupcev, analizirate prodajne trende in optimizirate svojo prodajno strategijo.

Zmanjšanje stroškov

V primerjavi s fizičnimi trgovinami spletne trgovine zahtevajo manj stroškov za vzdrževanje, najem prostora in zaposlene, saj vse poteka preko spleta. To omogoča zmanjšanje začetnih in splošnih obratovalnih stroškov ter povečuje dobičkonosnost. Prav tako lahko, če uporabljate poslovni model, kot je dropshipping, ali prodajate digitalne izdelke, dodatno znižate stroške fizičnih zalog, skladiščenja in dostave.

Fleksibilnost in razširljivost

Profesionalna spletna trgovina lahko raste skupaj z vašim poslovanjem. Ko podjetje raste, lahko enostavno povečate število izdelkov in zmogljivosti, razširite ponudbo ter trge, optimizirate procese in dodajate nove funkcionalnosti – vse to brez večjih sprememb v strukturi in velikih finančnih vložkov, kot bi bilo potrebno pri fizičnih prodajnih lokacijah.

Možnost integracije z različnimi orodji

Profesionalna spletna trgovina omogoča enostavno povezovanje z različnimi platformami za spletno plačevanje, kot so PayPal, kreditne kartice, bančni prenosi, kriptovalute in druge. Prav tako je možno trgovino povezati s kurirskimi službami in dostavnimi sistemi, kar omogoča avtomatizacijo postopka dostave ter sledenje pošiljk v realnem času.

Boljša interakcija s uporabniki

Spletna trgovina omogoča integracijo različnih orodij za komunikacijo z uporabniki, kot so kontaktni obrazci, klepet v živo, družbena omrežja in komentarji. To ustvarja prostor za neposredno komunikacijo z uporabniki, kar povečuje njihovo zadovoljstvo in zaupanje v vaše izdelke ter storitve.

Izboljšanje uporabniške izkušnje (UX)

Profesionalne spletne trgovine ponujajo intuitiven dizajn in preprost postopek nakupa, kar izboljša uporabniško izkušnjo. Obiskovalci lahko enostavno pregledajo izdelke, jih dodajo v košarico in hitro zaključijo nakup. Možno je tudi vključiti personalizirana priporočila izdelkov na podlagi preteklih nakupov ali iskanj uporabnikov, kar poveča verjetnost dodatne prodaje.

Boljša konkurenčnost

Profesionalne spletne trgovine pomagajo podjetjem, da se hitro prilagodijo spremembam na trgu, kot so spremembe cen, izbire izdelkov, novih marketinških strategij in konkurence. Z uporabo SEO optimizacije in digitalnih marketinških pristopov lahko izboljšate vidnost vaše znamke z višjim rangiranjem na Googlu in drugih iskalnikih, s čimer pritegnete več kupcev in povečate svojo konkurenčnost glede na druge prodajalce. Tudi če konkurenca že prodaja preko spleta, je vaš e-shop odlična priložnost, da izstopate z privlačno ponudbo, edinstveno vsebino, odličnim uporabniškim izkušnjam in naprednimi funkcionalnostmi.

Raznolike marketinške možnosti

Spletna trgovina je osnova za uporabo različnih digitalnih marketinških strategij, kot so SEO (optimizacija za iskalnike), e-mail marketing, plačani oglasi in druge digitalne kampanje. Možno je zbirati e-mail naslove in pošiljati ciljne promocijske ponudbe, popuste ter obvestila o novih izdelkih; vključiti gumbe za deljenje izdelkov in vsebin na družbenih omrežjih ter uporabljati druge orodja za oglaševanje izdelkov na družbenih omrežjih in povečanje angažiranosti uporabnikov. S profesionalno spletno trgovino lahko natančno spremljate uspešnost svojih marketinških aktivnosti in jih optimizirate za boljše rezultate.

Platforme za izdelavo spletne trgovine

Izbira platforme za izdelavo spletne trgovine je ključnega pomena za uspeh vašega spletnega poslovanja, saj neposredno vpliva na funkcionalnost, prilagodljivost, razširljivost in stroške. Katera opcija je najboljša, je odvisno od vaših specifičnih potreb in proračuna.

WooCommerce (WordPress)

WooCommerce je dodatek (plugin) za WordPress, ki omogoča, da vaša WordPress stran postane funkcionalna spletna trgovina. Gre za odprtokodno rešitev, ki je zelo priljubljena zaradi enostavnosti uporabe in odlične integracije z WordPressom.

Primerna za: podjetja, ki želijo cenovno ugodno in zanesljivo rešitev ali že uporabljajo WordPress in želijo fleksibilnost pri oblikovanju in funkcijah.

Lastnosti:

Brezplačen – WooCommerce je brezplačen dodatek za WordPress, čeprav lahko pridejo dodatni stroški za gostovanje, teme in razširitve.

Enostaven za uporabo – WooCommerce je zelo enostaven za nastavitev in uporabo, še posebej, če že uporabljate WordPress. Ponuja preprost vmesnik z možnostmi povleci in spusti (drag-and-drop), kar olajša dodajanje izdelkov, upravljanje naročil in plačil.

Nizki začetni stroški – WooCommerce je brezplačen, vendar morate plačati za gostovanje, premium WordPress temo in po potrebi dodatke za naprednejše funkcije. Skupni začetni stroški so relativno nizki, zato je idealen za manjša in srednje velika podjetja.

Stroški dodatkov – Čeprav je WooCommerce brezplačen, so številni dodatki in premium teme plačljivi, kar lahko vpliva na skupne stroške.

Visoka fleksibilnost – WooCommerce ponuja širok nabor dodatkov (pluginov) in tem, zato lahko z zmernim proračunom popolnoma prilagodite spletno trgovino. Je tudi združljiv z mnogimi SEO in marketinškimi orodji.

SEO prijazen – WordPress je znan kot SEO-prijazna platforma, zato je WooCommerce odličen za SEO optimizacijo. S pomočjo vtičnikov, kot je Yoast SEO, lahko enostavno optimizirate svojo spletno trgovino za iskalnike.

Velika skupnost in podpora – Kot del WordPress ekosistema ima WooCommerce veliko mednarodno skupnost uporabnikov in razvijalcev, zato je enostavno najti rešitve za morebitne izzive.

Možnosti skaliranja – WooCommerce lahko raste skupaj z vašim poslom, vendar je bolj primeren za manjše in srednje velike trgovine. Če načrtujete hitro rast do zelo velikega obsega, lahko WooCommerce postane počasnejši in bo zahteval močnejši strežnik ter dodatno optimizacijo za boljšo hitrost. V takem primeru je smiselno razmisliti o prehodu na bolj kompleksno rešitev.

Vzdrževanje in varnost – Ker je WooCommerce zasnovan na WordPressu, je pomembno redno posodabljati WordPress, WooCommerce in druge dodatke, da bo vaša spletna trgovina varna. Zanemarjanje vzdrževanja lahko povzroči težave.

Magento

Magento je odprtokodna (open-source) platforma, posebej namenjena e-trgovini. Ponuja zelo robusten nabor funkcij in je primerna za večje trgovine s kompleksnimi zahtevami. Obstajata dve različici: Magento Open Source (brezplačna različica) in Magento Commerce (plačljiva različica).

Idealno za: Velika podjetja z zahtevnimi potrebami in velikim proračunom.

Lastnosti:

Fleksibilnost in skalabilnost – Magento je zelo prilagodljiv, omogoča popoln nadzor nad dizajnom in funkcionalnostmi ter podpira zelo velike spletne trgovine s stotinami tisoč izdelki. Možno je ustvariti povsem prilagojene spletne trgovine z naprednimi funkcijami, vključno z večkanalno prodajo, personaliziranimi možnostmi in kompleksnimi variacijami izdelkov. Izjemno skalabilen je in primeren za zelo velike projekte. Ko vaša trgovina raste, Magento lahko podpira vedno več podatkov in izdelkov brez večjih upočasnitev delovanja.

Napredne funkcionalnosti – Ponuja številne napredne možnosti za SEO, analitiko, več kanalov prodaje itd. Namenjen je velikim trgovinam in omogoča napredno upravljanje zalog, analizo podatkov, večjezičnost, več valut ter še mnogo več. Prav tako je primeren za prodajo v velikih količinah in z veliko izdelki.

Kompleksne integracije – Magento omogoča povezavo z različnimi ERP sistemi, CRM platformami, poslovnimi sistemi in drugimi programski rešitvami, kar ga naredi odličnega za večja podjetja.

Varnost – Magento ponuja napredne varnostne možnosti, kot so SSL šifriranje, napredno upravljanje uporabniških dostopov in druge varnostne funkcije, ki zagotavljajo varno spletno poslovanje.

Visoki stroški in kompleksnost izvedbe – Magento je dražji od WooCommerce, tako glede implementacije, razvoja in gostovanja, kot tudi vzdrževanja, zato je najbolj primeren za velika podjetja. Za nastavitev, prilagoditev in optimizacijo je potreben resen razvojni tim. Plačljiva različica Magento Commerce je še dražja in zahteva velike začetne investicije.

Tehnična kompleksnost – Magento je zahtevnejši za uporabo in zahteva resno tehnično znanje za nastavitev in upravljanje platforme. Zelo se razlikuje od preprostega vmesnika WooCommerce, zato je potrebno specializirano tehnično znanje za pravilno upravljanje.

Visoke zahteve glede gostovanja – Zaradi kompleksnosti in obsega funkcij Magento zahteva zmogljiv strežnik in specializirano gostovanje, kar lahko poveča stroške vzdrževanja.

Manj primeren za mala podjetja – Za mala podjetja brez velikih tehničnih virov in potreb po naprednih funkcijah je Magento lahko preveč kompleksen in drag.

Katero platformo izbrati?

WooCommerce je najboljša izbira, če:

Želite enostavno in ugodno e-commerce platformo.

Že imate WordPress stran in jo želite razširiti z e-commerce funkcijami.

Imate manjše do srednje veliko podjetje in ne načrtujete hitre globalne širitve ali zelo kompleksnih funkcij.

Potrebujete enostavno integracijo s SEO orodji in želite hitro zagnati spletno trgovino.

Magento je najboljša izbira, če:

Imate zelo veliko podjetje ali pa načrtujete hitro širitev in zelo kompleksne funkcionalnosti.

Potrebujete visoko prilagodljivost, skalabilnost in napredno integracijo s poslovnimi sistemi.

Imate dovolj virov za upravljanje zahtevne platforme.

Želite zgraditi kompleksne, zelo funkcionalne trgovine, ki lahko obdelajo izjemno veliko število izdelkov in transakcij.

Če ste manjše do srednje podjetje in želite hiter, enostaven in cenovno ugoden način za postavitev profesionalne spletne trgovine, je WooCommerce verjetno boljša izbira. Če pa imate zelo veliko podjetje ali načrtujete agresivno širitev in potrebujete platformo, ki podpira kompleksne zahteve, je Magento prava izbira za vas.

Osnovni elementi spletne trgovine

Katalog izdelkov – Spletna trgovina prikazuje izdelke ali storitve, ki jih prodajate. Vsak izdelek naj ima podroben opis, slike, ceno in možnost izbire količine, velikosti, barve itd.

Spletno plačilo – Kupci lahko plačujejo z različnimi metodami, kot so plačilo po povzetju, kreditne/debetne kartice, PayPal ali celo kriptovalute, odvisno od tega, katere možnosti trgovina želi ponuditi.

Nakupovalna košarica – Uporabniki lahko dodajajo izdelke v virtualno košarico. Pred dokončanjem nakupa lahko pregledajo vse izdelke v košarici, spremenijo količino, odstranijo izdelke in zaključijo nakup.

Registracija uporabnikov – Veliko spletnih trgovin omogoča, da si uporabniki ustvarijo račun, s katerim lahko sledijo prejšnjim naročilom, prejemajo personalizirane ponudbe in prihranijo čas pri naslednjih nakupih.

Dostava – Kupljeni izdelki se običajno pošljejo na naslov, ki ga kupec navede. Ta proces lahko vključuje različne možnosti dostave, kot so standardna, ekspresna ali brezplačna dostava, glede na politiko trgovine.

Podpora strankam – Veliko spletnih trgovin ponuja podporo preko live chata, e-pošte ali telefona, da pomagajo uporabnikom z vprašanji, reklamacijami, vračili izdelkov itd.

Vračilo izdelkov – Večina spletnih trgovin omogoča vračilo izdelkov v določenem času, običajno če je izdelek nepoškodovan in v originalni embalaži.

SEO in marketing – Spletne trgovine pogosto uporabljajo SEO (optimizacijo za iskalnike), da se bolje uvrstijo na Googlu in privabijo potencialne kupce. Prav tako uporabljajo digitalni marketing preko družbenih omrežij, e-mail kampanj in plačanih oglasov za povečanje prodaje.

Proces izdelave spletne trgovine

1. Načrtovanje, raziskava in določitev ciljev

Preden se začne izdelava spletne trgovine, je treba jasno določiti cilje, ki jih želite doseči. Pomembno je, da sta vsebina in dizajn trgovine usklajena s temi cilji. Razmislite, katere funkcionalnosti mora spletna trgovina imeti.

Določitev ciljev: Kaj želite doseči s spletno trgovino? Je to povečanje prodaje, boljša podpora strankam, širjenje blagovne znamke ali kaj drugega?
Analiza konkurence: Raziskava konkurentov, njihovih spletnih trgovin, kako se predstavljajo na spletu, katere izdelke prodajajo in kako se pozicionirajo.
Ciljna publika: Kdo so vaši kupci? Kakšni so njihovi interesi, navade in preference? Na podlagi teh informacij bomo lahko bolje prilagodili dizajn, vsebino in ponudbo izdelkov.
Izbira platforme: Prava izbira platforme (npr. WooCommerce, Magento) je ključna, saj vpliva na funkcionalnost in možnosti trgovine.

2. Izbira domene in gostovanja oz. strežnika

Če želite imeti profesionalno spletno trgovino, potrebujete ustrezno domeno in gostovanje ali lasten strežnik.

Domena: Priporočamo, da izberete kratko in lahko zapomljivo ime za svojo trgovino. Pomembno je pravočasno preveriti, ali je domena prosta.
Gostovanje ali strežnik: Izberite paket gostovanja pri zanesljivem ponudniku, ki lahko podpira vašo spletno stran. Če uporabljate WooCommerce, priporočamo WordPress gostovanje. Za Magento pa je potrebno izbrati gostovanje, ki je prilagojeno tej platformi. Pri večjih projektih z večjim številom obiskovalcev je priporočljivo uporabiti lasten strežnik.

3. Dizajn in uporabniška izkušnja (UX/UI)

Dizajn spletne strani ima ključno vlogo pri uporabniški izkušnji in konverzijah. Obiskovalci se morajo na strani počutiti prijetno in enostavno najti vse informacije. Dizajn mora biti pregleden, moderen in intuitiven. Pomembno je izbrati barve, pisave in postavitve, ki niso le estetske, ampak tudi uporabne.

Izbira teme: Če uporabljate WooCommerce (WordPress), lahko preprosto izberete temo, ki ustreza vaši blagovni znamki in dejavnosti. Magento ima tudi svoje teme, ki jih je mogoče prilagoditi.
Navigacija in struktura strani: Izdelki naj bodo organizirani v jasne kategorije in podkategorije, da jih obiskovalci zlahka najdejo. Če imate večjo ponudbo, priporočamo filtriranje po barvi, velikosti, ceni ipd.
Responsive dizajn: Vaša trgovina mora biti nujno prilagojena mobilnim napravam, saj večina uporabnikov danes brska in nakupuje preko telefona.
Hitrost nalaganja strani: Hitrost strani je zelo pomembna za uporabniško izkušnjo. Potrebna je optimizacija slik, minimiziranje kode in druga tehnična izboljšanja, da se strani hitro naložijo.

4. Dodajanje izdelkov in optimizirane vsebine

Ta faza je zelo pomembna, saj vsebina neposredno vpliva na uspešnost vaše trgovine.

Dodajanje izdelkov: Vnesemo vse ključne informacije – slike, opise, cene, možnosti (barve, velikosti) in zalogo. Kakovostne slike in podroben opis izdelkov povečujejo verjetnost nakupa.
SEO optimizacija: Priporočamo, da so strani izdelkov optimizirane za iskalnike (SEO). Uporabljajte ključne besede v naslovih, opisih in alt besedilu slik, da bo vaša trgovina bolje uvrščena na Googlu.
Opis blagovne znamke in pogoji poslovanja: Dodajte strani z informacijami o podjetju, pogojih poslovanja, dostavi, vračilih in varstvu podatkov.

5. Nastavitev sistema za plačevanje

Da lahko kupci opravijo nakup, je treba vzpostaviti učinkovit in varen plačilni sistem.

Načini plačila: Možno je ponuditi več možnosti – plačilo po povzetju, kreditne kartice, PayPal, bančno nakazilo ali celo kriptovalute, odvisno od vaše ciljne publike.
Varnost plačevanja: SSL certifikat zagotavlja varnost transakcij in zaščito osebnih podatkov kupcev.
Več valut (če je potrebno): Če prodajate kupcem iz tujine, omogočite plačevanje v različnih valutah in prikaz cen v lokalni valuti.

6. Testiranje spletne trgovine

Preden vaša spletna trgovina zaživi, je nujno testirati vse funkcije.

Test hitrosti strani: Uporabite orodja kot so Google PageSpeed Insights ali GTMetrix.
Test funkcionalnosti: Preverite delovanje vseh povezav, gumbov, filtrov in iskalnikov.
Test nakupnega procesa: Simulirajte nakup, da preverite delovanje plačilnega sistema.

7. Zagon spletne trgovine

Ko je vse pripravljeno, je čas za uraden zagon trgovine. Obvestite obstoječe in potencialne stranke preko družbenih omrežij, email marketinga in drugih kanalov.

Promocije in popusti: Razmislite o popustih za prve kupce, sezonskih akcijah ali prazničnih ponudbah.
Podpora uporabnikom: Jasno označite, kako vas lahko kupci kontaktirajo – preko live chata, e-maila ali telefona.

8. Vzdrževanje spletne trgovine

Ko je spletna trgovina enkrat postavljena, je zelo pomembno, da jo redno posodabljate. Vzdrževanje spletne trgovine je ključen proces, ki zagotavlja, da vaša spletna trgovina ves čas deluje brezhibno in varno. To vključuje osveževanje vsebin, posodabljanje tem in vtičnikov, kot tudi spremljanje analitike spletne strani, da bi razumeli, kako uporabniki komunicirajo z vašim spletnim mestom. Redno vzdrževanje spletne trgovine ne pomaga samo pri preprečevanju tehničnih težav, temveč tudi izboljšuje uporabniško izkušnjo, optimizacijo za iskalnike (SEO) in ohranja konkurenčnost vaše trgovine na trgu. Redno vzdrževanje vam pomaga preprečiti tehnične težave, izboljšati rangiranje na iskalnikih in ohraniti konkurenčnost vaše spletne prodaje.

Najboljše prakse za izdelavo spletne trgovine

Izdelava spletne trgovine zahteva premišljeno načrtovanje in natančno izvedbo. Spodaj so predstavljene najboljše prakse, ki jih je priporočljivo upoštevati, da bo vaša spletna stran funkcionalna, vizualno privlačna in enostavna za uporabo:

Jasna in enostavna navigacija – Intuitivna navigacija je izjemno pomembna. Obiskovalci morajo hitro in brez težav najti to, kar iščejo. Meniji morajo biti logično razporejeni in jasno označeni – naj bodo horizontalni ali vertikalni. Gumb „nazaj na vrh“ naj bo vedno na voljo uporabniku, da se lahko enostavno vrne na začetek strani. Poleg tega je priporočljivo vključiti iskalno funkcijo na strani, saj ta omogoča uporabnikom hitro iskanje želenih informacij.

Prilagodljiv (responsive) dizajn – Spletna trgovina mora biti prilagojena vsem napravam – računalnikom, pametnim telefonom in tablicam. Uporabniki pričakujejo, da bo spletna stran delovala brezhibno na vseh zaslonih. Responsive dizajn se doseže z uporabo prilagodljivih mrež, slik in CSS kode.

Optimizacija hitrosti nalaganja – Spletna trgovina se mora nalagati hitro, saj počasno nalaganje lahko odvrne obiskovalce. Optimizacija slik (manjšanje velikosti brez izgube kakovosti), izogibanje zahtevnim animacijam ter ustrezna uporaba predpomnjenja (cache) pripomorejo k hitrejšemu delovanju strani. Orodja, kot je Google PageSpeed Insights, vam lahko pomagajo prepoznati in odpraviti težave, ki vplivajo na hitrost nalaganja.

SEO optimizacija (optimizacija za iskalnike) – Vsebino spletne trgovine je treba optimizirati za iskalnike. To vključuje uporabo ključnih besed v naslovih, opisih, meta oznakah in URL-jih. Stran naj bo SEO-friendly, da jo lahko Google in drugi iskalniki enostavno prepoznajo in dobro uvrstijo.

Jasna in privlačna tipografija – Uporabljajte berljive pisave z dovolj prostora med vrsticami in dober kontrast med besedilom in ozadjem. Izogibajte se preveč okrašenim pisavam, ki otežujejo branje. Priporočljivo je, da v celotnem spletnem dizajnu uporabljate največ 2 do 3 različne pisave, da ohranite doslednost in prijetno estetiko spletne strani.

Vsebina z dodano vrednostjo – Ustvarjajte relevantno in kakovostno vsebino, ki je koristna za obiskovalce. Uporabniki obiščejo spletno stran, da bi dobili informacije in/ali rešili določen problem. Vključite jasne pozive k dejanju (CTA), kot so »Kontaktirajte nas«, »Kupite zdaj« ali »Prijavite se«, ki uporabnikom pomagajo, da naredijo želeni korak.

Visokokakovostne slike, grafike, videi ipd. – Uporaba visokokakovostnih slik, grafik, videoposnetkov ipd. lahko izboljša videz spletne strani, vendar je pomembno paziti, da ne upočasnijo nalaganja strani. Potrebno je prilagoditi velikost slik in druge vizualne vsebine glede na potrebe spletne strani ter uporabljati formate z manjšo obremenitvijo, kot sta npr. .webp ali .jpeg za slike visoke kakovosti.

Varnost spletne strani – Implementacija SSL certifikata (HTTPS) je ključna za zagotavljanje varnega prenosa podatkov med strežnikom in uporabniki, še posebej če se na spletni strani zbirajo osebni podatki ali izvajajo aktivnosti, ki zahtevajo vnos zaupnih informacij. Priporočljivo je tudi uporaba varne politike gesel (strong password policy) ter redno posodabljanje CMS sistema in vseh vtičnikov (plugins).

Dostopnost (Accessibility) – Spletna stran mora biti oblikovana tako, da je dostopna vsem uporabnikom, vključno z osebami z invalidnostjo. To vključuje uporabo alt besedil za slike, omogočeno navigacijo s tipkovnico ter možnost spremembe kontrasta za boljšo berljivost. Pomembno je tudi upoštevanje smernic WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) za zagotavljanje čim večje dostopnosti.

Analitika in spremljanje uspešnosti – Na spletno trgovino je treba namestiti Google Analytics in/ali druga orodja za spremljanje obiska, interakcij uporabnikov ter učinkovitosti spletnega mesta. Analiza teh podatkov omogoča optimizacijo uporabniške izkušnje in učinkovitejše usmerjanje marketinških aktivnosti.

Integracija z družbenimi omrežji – Omogoča uporabnikom, da zlahka delijo vsebino spletne strani na družbenih omrežjih (Instagram, Facebook, LinkedIn …). Vključeni so družbeni gumbi in prikazi (feed-i) z družbenih omrežij, kar izboljšuje interakcijo z uporabniki.

Testiranje in optimizacija – Redno testiranje spletne strani na različnih napravah in brskalnikih, da se zagotovi pravilno delovanje vseh funkcij. Uporaba A/B testiranja za preverjanje različnih različic strani in ugotavljanje, kateri dizajn najbolje deluje.

Internet Prodavnice često postavljena pitanja

Kako da znam da li mi treba nova internet prodavnica?

Vrlo jednostavno. Postavite sebi sledeća pitanja: Da li ste zadovoljni trenutnom internet prodavnicom i mislite da ona ne može da izgleda bolje i da ima bolju funkcionalnost? Da li mislite da je vaš sajt bolji od konkurencije? Ako je vaš odgovor na oba pitanja potvrdan, ne treba vam nova internet prodavnica. A ako mislite da može biti bolja, funkcionalnija i bolja od web sajtova konkurenata, dali ste sebi odgovor – vašoj kompaniji je potrebna nova internet prodavnica.

Da li su web prodavnice koje izrađujete prilagođene za mobilne uređaje?

Apsolutno! Svi web sajtovi koje kreiramo uključujući internet prodavnice su responzivni, odnosno prilagođeni su svim uređajima, laptopovima, tabletima i desktop računarima. Obzirom da u današnje vreme više od 80% korisnika pretražuje internet telefonom, ovo je osnovni deo naše ponude.

Da li ineternet prezentacija može da se unapredi u internet prodavnicu?

Naravno, web sajtovi koje kreiramo su kvalitetno dizajnirani tako da se u budućnosti mogu nadograđivati, bilo da se radi o standardnoj web stranici ili online prodavnici.

Šta je potrebno da vam dostavim da bismo krenuli sa izradom internet prodavnice?

Treba da nam dostavite sve materijale koji treba da se nalaze na sajtu (logo, tekstove, fotografije…). Početak izrade internet prodavnice se računa od trenutka kada ste nam dostavili sav potreban materijal. U slučaju da nemate pripremljene materijale i znači vam pomoć za iste, molimo vas da nas obavestite kako bismo vam dali ponudu za pisanje tekstova, profesionalno fotografisanje, dizajn ilustracija itd.

Koliko vremena je potrebno za razvoj eshopa?

Dužina razvoja projekta zavisi od mnogo faktora, npr. veličine sajta i broja proizvoda, broja specifičnih zahteva, kompleksnosti platforme na kojoj se gradi internet prodavnica, i drugih. Okvirno vreme potrebno za izradu je od oko mesec dana za jednostavne web shopove, do nekoliko meseci za kompleksne potpuno prilagođene internet prodavnice. U svakom slučaju, precizno vreme trajanja izrade web prodavnice se može definisati tek nakon uvida u obim i detalje projekta.

Da li koristite templejte ili kreirate unikatan kod internet prodavnice?

Kao i svi naši projekti, izrada Internet prodavnica se prilagođava potrebama klijenata. Moguće je korišćenje gotovih Premium tema radi kontrole troškova koje se mogu prerađivati i nadograđivati po potrebi konkretnog projekta,  ili kreiranje potpuno unikatnih rešenja kodiranih od nule.

Da li prevodite e-commerce sajtove na dodatne jezike?

Naravno! Naša agencija može da napravi web prodavnicu na koliko god jezika vam treba. Prevode tekstova morate obezbediti vi ili stručnjak za željene strane jezike. Ukoliko nemate potrebne prevode, možemo vam preporučiti kompanije koje pružaju profesionalne prevodilačke usluge za jezike koji su vam potrebni.

Da li ponuda za izradu online prodavnice uključuje SEO optimizaciju?

Svi naši sajtovi uključuju osnovni SEO koji prati najbolje prakse SEO optimizacije. Ovo pomaže rezultatima vaše web prodavnice i strategije digitalnog marketinga.

SEO predstavlja čitav niz tehnika koje poboljšavaju rangiranje web sajtova prema relevantnim ključnim rečima i izrazima. Kada je u pitanju napredna SEO optimizacija – nakon što dobijemo informacije od vas u pogledu ciljeva i rokova, možemo da kreiramo naprednu ponudu.

Ko unosi proizvode na internet prodavnicu?

Moguće je da proizvode unesemo mi u kom slučaju je potrebno da nam pošaljete tabelu popunjenu sa  potrebnim informacijama o proizvodima; tabelu sa precizno obeleženim poljima bismo vam mi blagovremeno dostavili. Takođe možete sami da unosite proizvode na osnovu instrukcija koje bismo vam poslali.

Da li mogu samostalno da upravljam e-shopom koji mi napravite?

Da, možete. Kada je u pitanju CMS, on je jednostavan za korišćenje i osmišljen tako da ga možete sami koristiti. Kada se radi o Magentu, možete ga samostalno koristiti ako posedujete potrebno tehničko znanje. Uvek ćete imati otvorenu opciju da po potrebi angažujete naš tim da ažurira informacije koje su vam potrebne na mesečnom nivou ili po satu, sa tim da ne snosimo odgovornost za nepravilno upravljanje internet prodavnicama od strane bilo kog lica koje ne pripada članovima našeg stručnog tima.

Da li je sajt u mom vlasništvu nakon što je konstruisan?

Apsolutno. Veoma je važno da su vaš web sajt, hosting i domen u vašem vlasništvu. Samo na taj način ćete biti sigurni da nikada nećete imati problema sa pristupom vašem sajtu i budućim željama o potencijalnim izmenama sajta.

Kolika je cena izrade internet prodavnice i od čega zavisi?

Cena izrade internet prodavnice zavisi od mnogo faktora, poput kompleksnost projekta, broja specifičnih strana koje je potrebno dizajnirati, veličine online prodavnice, nivoa uključenosti developera, dizajnera i drugih saradnika. Za svaki upit kreiramo jedinstvenu ponudu. Ako vas interesuje cena izrade vaše online prodavnice, kontaktirajte nas i zatražite ponudu.

Kada treba da platim internet prodavnicu?

Plaćanje se vrši 50% avansno, a 50% najkasnije 3 dana nakon zaključenja izrade sajta. Tražimo avansno plaćanje kako bismo se uverili da ste ozbiljni i kako bismo osigurali da će vreme utrošeno na izradu web prezentacije biti opravdano.

Da li mogu da iskrsnu dodatna plaćanja za izradu web sajta?

Ne. Ako ste nam dostavili precizne informacije o tome šta sve sajt treba da sadrži i kakve specifične funkcionalnosti da ima, od nas dobijate kompletno rešenje za web sajt u okviru uspostavljenog dogovora i dogovorene cene.

Da li je izrada web sajta uslovljena nekim mesečnim plaćanjima?

Ne, izrada web sajta je jednokratan posao i nemate nikakvu obavezu da bilo šta plaćate mesečno nakon zaključenja plaćanja u vezi sa izradom sajta.

Da li pružate uslugu održavanja online prodavnice nakon izrade?

Naravno! Klijentima obezbeđujemo redovno održavanje internet prodavnice i usluge podrške. Nudimo nekoliko osnovnih paketa održavanja na mesečnoj osnovi i uvek smo ovde da pružimo pomoć u vezi sa specifičnim zahtevima za nove funkcionalnosti i potrebna ažuriranja. Specifične ili vanredne zahteve je moguće sprovesti kroz rad po satu.

Da li nudite i druge usluge pored izrade i održavanja internet prodavnica?

Lansiranje internet prodavnice je sam početak Vašeg digitalnog putovanja. Online shopovi su veliki ekosistemi koji zahtevaju stalnu podršku, SEO optimizaciju, marketing na društvenim mrežama, brendiranje… Mi smo digitalna agencija sa kompletnom uslugom i klijentima nudimo širok spektar podrške koja može da vam pomogne u svim aspektima digitalnog rasta vašeg online poslovanja.

Što pre izbacimo „e“ iz „e-trgovine“ i nazovemo je samo trgovinom, to bolje. Bob Willett

Šta su naši klijenti rekli o nama.

Pouzdan Partner

“Ne gledamo na Agenciju Premium kao spoljnog saradnika, već kao našeg partnera u zajedničkoj priči.”

Milovan Miličković

Editor in Chief, Bonitet.com

Ažurnost i Brzina

“Požrtvovanost, ažurnost i brzina rešavanja svih tehničkih problema je vaša vrednost zbog koje radimo sa vama. ”

Stefan Lalić

Osnivač, Ćao Šećeru

Visok Standard

Agencija Premium posvećena je visokom standardu usluga koje pružaju, što je ključ naše dugotrajne i uspešne saradnje.

Teodor Đorđe Savić

Osnivač, VizArt Media

Spremni ste da započnemo projekat?

Mi smo strateški partner i kokreator brendova naših klijenata. Realizujemo inovativna i održiva Premium digitalna rešenja koja čine razliku u digitalno i iskustveno vođenoj ekonomiji.