Prethodna strana

Zakaj je ustvarjanje blagovne znamke pomembno za vaše podjetje?

Blagovna znamka je podoba ali zaznava, ki jo ima kupec o določenem izdelku, storitvi, posamezniku ali podjetju. Na podlagi tega mnenja ali slike se potencialni kupec odloči, ali bo postal uporabnik storitev ali izdelkov določenega podjetja. Ustvarjanje blagovne znamke oziroma brendiranje je dolgoročen proces, ki zahteva veliko truda. Poleg kakovostne ponudbe izdelkov ali storitev je ustvarjanje blagovne znamke verjetno najpomembnejši del vašega posla. Znamka je nekaj podobnega kot ugled. Ko zgradite takšen ugled, da vas, vaše podjetje, izdelke ali storitve ljudje prepoznajo kot kakovostne, s tem pridobite zaupanje tako obstoječih kot novih kupcev. Samo ime vašega izdelka ali podjetja sčasoma postane sinonim za kakovost. Ljudje vam ob nakupu ali ob predstavitvi novega izdelka brez veliko razmišljanja zaupajo.

Ko v trgovini ali na spletu vidimo izdelke z logotipom Nike, Adidas, Samsung ali Apple, že imamo oblikovano mnenje o kakovosti teh izdelkov. To mnenje ni nastalo le zaradi oglasov, ampak je rezultat resničnih izkušenj uporabnikov in celostnega vtisa, ki ga te znamke puščajo skozi svoje poslovanje. Uspelo jim je ustvariti močno blagovno znamko, ki jo zdaj le še ohranjajo. Ko predstavijo nov izdelek, nihče ne dvomi v njegovo kakovost. Pogosto tudi, ko kakovost nekoliko pade, se izdelki še vedno dobro prodajajo – prav zaradi moči blagovne znamke (torej vtisa, ki so ga ustvarili pri kupcih). Eden najpomembnejših elementov znamke je prepoznaven logotip, o katerem bomo več pisali v naslednjem prispevku.

Če potrebujete pomoč pri ustvarjanju svoje blagovne znamke, vam lahko naša ekipa strokovnjakov pomaga pri predstavitvi vaših izdelkov ali storitev in pri snovanju kreativnih rešitev za dizajn izdelkov in promocijskih materialov.